30 Ağustos 2011 Salı

Flormar 227 - GoldenRose Fantastic 174

Size tam 3 fotoğraflı bir yazı getirdim :P

Geçen gün Bill Kaulitz'in tırnaklarında gördüm beyaz ojeyi.Sonra da bende var neden sürmüyorum dedim (:
Sonrada sürdümmm ;) Ve bayrama özel kahverengi ojem Golden Rose Fantastic 174 ;)
Bayramda kahverengi topuklu ayakkabımın üstüne beyaz üst ve beyaz pantolon giydim.kahverengi kemer de vardıı :) ama hiç fotoğraf çekmedim :)) Çünkü fotoğraf makinemin şarjı yoktu ve ben bunu ne yazıkki sabah farkettim. :(
Kahverengi ojede tırnaklarım biraz kötü,kusura bakmayın ayrıca fotoğraflar telefonla çekildiği için pek fazla net değillerr :)
Bunu kuaförde çektim :) Çalışan kız bana "ne yapıyor bu" bakısı atarken onun ayakları da fotoya girmişş :)

Tamam,biraz hatta fazla kötüler :)

Kullandığım ojeler.Beyaz ojenin numarası 227 :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder