22 Ocak 2012 Pazar

Affedinizz ;)

Herkese merhaba ! Evet ben unutmak üzere olduğunuz Nil!. Ölmedim henüz,abartmayınız.Napıyorum şu sıralar ? ;

Bir sürü oje sürüyorum,stres atmak için.Elanor'dan yeni bir oje aldım.Metalik gri bi'oje.Hay sürmez olaydım.Zor cıkardım yemin ediyorummmm!!. Sonra Derya ablamın gönderdiği -85 tane ojeden- olan Pastel 25'i sürdüm.Süper bir renkmiş ama ben onu Öykü'nün bu karşılastırmasında kullandıgı ojelerden sanıyordum.Meğersem koyu yeşilmiş.Ama hiç o tonda ojem yoktu,ne ayıp! Birde öyle renkler geldiki bana!
Pastel 306 - 208 , Flormar 423 - 425 - 413 , Golden Rose 71 (Flormar 313 bitmişti,bende bu rengi istedim ama Golden Rose fırçalarından NEFRET ETTİĞİMİN en büyük örneğidir bu oje.59 numara haricinde heeeppsinden nefret ediyorum!) ve Golden Rose 132,13,110 numaralı ojeler geldi.Ama ben Golden Rose'ları kullanmayı düşünmüyorum. Vee gelelim Rapsodilere. Dürüst olmak gerekirse herşeyleri mükemmel.bende 314 numaralı muhteşem pembesi,335 numaralı patlıcan moru ve french için kullandıgım 302 numarası var.Bu üç ojeden yola çıkmak gerekirse gerçekten güzel bir marka.

Hergün 200 soru meselesi ; son deneme sınavında netler düşük gelince test kitabı -zaten doluydu da- doldu ev.Durumumu bu resim anlatıyor zaten,fazla söze ne hacet.

Vee hergün 60 sy. kitap ; Evet kitap okumaktan hiç sıkılmayan ben,günde 2 sy bile OKUYAMIYORUM.Vaktim çooook az.Tekrarlar,testler,ödevler derken. .... Gece 12 oluyor ve ben yatıyorum.Zaten sabah 5te kalkıp ders çalışıyorum.....

SÜRDÜĞÜM OJELER.;

.
 Yılbaşında tırnaklarımdaki desen buydu.Daha gösterişli bir şey yapmak istedim ama diğer elimin yüzük tırnağı tırnak dibi enfeksiyonu kaptığından yapamadım.Evet sayın okur,oje postu yapamamamın bir nedeni de bu.Anca toparladı kendini parmağım.Antibiyotik kullanıyorum hala...

Kullandığım ojeler, tabanda Rapsodi 302 , başparmak Golden Rose 59 , İşaret parmağı Elanor 560 , Orta parmak Elanor 504 , Yüzük parmağı Flormar Neon Colors 9 , ve Serçe parmağımda Elanor 533.
Golden Lady 144 ojesi.Ben baska birşey demiyorum.Muhteşem!!
-tırnaklarımiçinaynışeyisöyleyemeyeceğim-

Çooook önceden,Flormar 424 üzerine Flormar 401 ile puantiye yapmıştım.

AVONdan baya bir ürün aldım.Onuda post yapıyorum :)

Neyse,uzun bir yazı oldu.Sıkılmamıssındır umarım :) Ojeli günler :)
 

BU ARADAA!! -evetkurtuluşyokbenden- FLORMAR SUPERMATTE M117 OJESİ ULAŞTI ELİME.SÜRDÜM POSTLUYORUM :P

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder