7 Ekim 2011 Cuma

Dönüş postu afsdadsaf :D

Selamm,ben 3 haftadır yada 4 olmuştur bilmiyorum,yeni post yazmadım.Sonra da hemen yazmaya karar verdim.Aldım fotoğraf makinemi elime,cık cık cık cektım heryeri.Bol resimli bir yazıdır dikkat! Ha birde dünyanın en ünlü oje markalarından oje aldığımı gördüm rüyamda,insallah gercek olur ne diyim! :D  


Ve her gece bu bilgisayar olmadan uyuyamıyorum :)


Golden Rose 59.Dün aldım bu ojeyi.Çok güzel bir oje.Rengi,kıvamı falan.Çokta ağır kokmuyor. Yani bu kış favori ojelerim arasına girmeye hak kazandı.. :))



Bu rujda çok hoşuma gidiyor,severek kullanıyorum..

Rujun içinde AVON yazıyor,belli olmasada.

Buda maskaram :)

Bu yüzüğü de severimm :)

En sevdiğim yüzük <3 (:

Birde bilekliklerim var tabi.Genelde hep kullanıyorumm :)


Wish of love,bir arkadaşımda görmüştüm ve şimdi bitmek üzere.. .D

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder