20 Kasım 2011 Pazar

Eeeee...Şeyyyy...

Öncelikle belirteyim sayın okur; su sıralar gercekten cok yogunum.Bu post biraz karısık ,biraz ıvır zıvırımsı bişey olacak :)
Öncelikle durumumu belirteyim ; hergün 300 soru,60 sy kitap,tekrarlar,ödevler,yazılılarr....

Oje sürmeyi artık eskisi kadar yogun yapamıyorum malesef.Her cuma aksamı sürüyorum,pazar gunu cıkartıyorum.Sürsem bile fotografını cekemıyorum.Cumartesi pazar kurslarım var.Gitar,satranç,fen matematik vs...

Ama bu süre zarfında yeni oje almayı ihmal etmiyorum tabiiki.İşte yeni ojelerim! Fotoğraf cekemedıgm ıcın ozur dılerım :(

Julian 401 ;

Pek tanınmayan bir marka.Önceki postlarımda gördüğünüz Elanor beyaz ojesinin hemen hemen aynısı.Krem bir beyaz oje.Pekte hosuma gıtmedı acıkcası.

Golden Rose 71 ;

Flormar 313'ü alacaktım ama magazada kalmayınca bana onunla hemen hemen aynı olan 71'i gösterdiler.Ben Golden Rose Paris serisini sevmem,bunun nedeni ise 52 ve 68 numaralı ojelerdir.Ben sedefli ve simli ojeleri sevmem,ayrıca bu serinin fırcaları da berbat.Ama 71'e laf yook :P :)

Bu arada bana İstanbul'dan tam 20 tane oje yollayan Derya ablama saygılarımı sunuyorum. :P Onları da diğer detaylı bir postta anlatmayı dusunuyorum müsait oldugum bır zaman.Ama aralarından en sevdiklerim Pastel 308,85 ve 306.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder