12 Şubat 2012 Pazar

DIY ve son durumum.

Ekrem'in uyandığı ve "ben iyiyim" dediği müjdesini duydum ve keyfim yerine geldi.

Evet ve sizinle yapmak üzere olduğum projeyi :P paylaşıyorum.

Kullanmadığım tokaların ponponlarını kestim.


Sonra onları kedi basamağı denilen kağıtlara yapıştırdım.gerisi süpriz..



Son zamanlarda aldıklarım.

Turuncu bilezik - 1 TL.
Şekilli bileklik - 10 TL
Küpeler (18 adet) - 2 TL.
Erdal Demirkıran Kitabı - 10 TL.
Mippo kitabı - 5 TL.
Sarı Kalpli kolye - 2 TL.



Aydın Ilgaz'dan imzalı kitaplarım.2 ismimden her biri bir kitapta yazıyor :)

Mavisel Yener imzalı kitabım.


Bana gönderilen şirin ve hoş hediye.İçine koymak için düşündüğüm şeyler var.


Çekim alanı :)

Asetonlarım.Her biri 1 TL :)

Kalyon tırnak güçlendirici ve acı cila.Acı cila şeffaf ama tırnak güçlendiricisini sürdüğünde manikür havası veriyorr :)


Kitap biraz ters ama,olsun :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder